dag 15 Kuala Lumpur

1 augustus 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Het is dan zover dat we Borneo (Sarawas) achter ons gaan laten. We komen hier zeker nog eens terug want we hebben maar een gedeelte van al het moois  gezien. We vliegen om 10 uur en komen om half 1 in KL aan. We zijn er dus redelijk op tijd en aangezien we hier maar twee nachten zijn is dat wel zo lekker.

We nemen taxi naar ons hotel, dat is nog ongeveer een uur rijden. We gaan dit keer van een luxe hotel naar een luxe hotel. We hebben een suite met aparte woonkamer en keukentje, en dat voor ca 30E per nacht! het is inderdaad zo luxe als we gedacht hadden.

Na het inchecken gaan we direct de stad in. Het is even wennen aan de ontzettend drukke stad. Het is druk, warm en lawaaierig en de hoge toren staan overal om ons heen. Omdat we morgen helemaal willen gebruiken om de highlights van KL te gaan zien besluiten we maar direct naar het grootste winkelcentrum te gaan om een beetje rond te slenteren en de stad te ervaren. En het is niet zo maar een winkelcentrum........10 verdiepingen! Incl een indoor pretpark met eigen achtbaan, een bios met 10 zalen en een groot bowlingcentrum....We lopen gewoon de rest van de middag hier rond en vergapen ons aan de grootte en alle mensen.

We gaan daarna richting Little india om daar sfeer op te snuiven en lekker te eten. Gaaf om te zien hoe veel verschillende etnische groepen hier samenleven. Nu lekker douchen en naar bed want morgen hebben we een vol programma voor de boeg.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade