Dag 19 en 20 Tioman

6 augustus 2015 - Tioman, Maleisië

Woensdag hebben we lekker uitgeslapen en ontbeten. Daarna zijn we naar het dorpje Tekek gelopen. Onderweg kwamen we er achter dat het een warme dag zou worden, gelukkig was het niet zo'n lange wandeling. Onderweg kwamen we een hoop aapjes tegen en bomen die vol hingen met vleermuizen! De rest vd dag hebben we lekker op een strandbedje doorgebracht.

Vandaag gingen we na het ontbijt op snorkeltoer. Met een boot gingen we naar Coral Island een half uur varen van Tioman. Bij dit eiland hadden we twee stops waarbij we van de boot af het water in mochten om te snorkelen. Na deze stops voeren we naar een piepklein eilandje voor de kust van Tioman. Onderwater was een hoop te zien: mooi koraal, kleurige visjes en grotere vissen, kwallen, zee-egels en veel meer. Erg bijzonder! De rest vd dag doen we rustig aan.

Morgen hebben we een lange reisdag voor de boeg: twee uur varen naar het vaste land, vervolgens 3 uur in de bus naar Singapore. Vandaar vliegen we naar Doha (Qatar) waar we een lange tussenstop hebben en dan naar Nl.