dag 14 miri

31 juli 2015 - Miri, Maleisië

We besluiten vandaag een rustige dag in te lassen. Er is in miri niet zo heel veel te beleven maar een dag ons vermaken dat lukt nog best. We zetten eens geen wekker, gaan lekker uitgebreid ontbijten in het restaurant  van het hotel en lopen dan rustig de stad in.

het belooft qua weer vandaag niet veel te worden, althans het is nog altijd 28 grd en vochtig maar iets te vochtig in de vorm van regen. we lopen nog langs een paar landmarks welke we nog niet gezien hadden tijdens ons eerste verblijf in Miri en vervolgens naar mega grote mall om lekker droog een beetje te windowshoppen. voor de lunch dit keer geen lokaal gerecht maar sushi! en wel sushi van een lopende band welke voor tafel langsloopt. Ook wel weer eens lekker. Na de lunch lopen we naar de eerste oliebron hier waar een museum bij is en onderweg hebben we een mooi uitzzicht over de stad.

Op de terugweg naar het hotel nog even langs de wasserette waar we gister onze was hadden afgeleverd. Deze was keurig gewasssen gestreken en gevouwen en dat voor 13RM (3,25E). Dus we hebben weer wat schone kleding voor alweer de laatste week van de vakantie.....